FutureTeacher

Its about student who will become a teacher one day.
 
HomeHome  CalendarCalendar  GalleryGallery  FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  RegisterRegister  Log inLog in  
Jangan lupa melawat ruangan Gallery dan lihat sejarah perkembangan banner FutureTeacher! Sesiapa yang mahu menyumbang kreativiti dalam mereka bentuk banner FutureTeacher bolehlah memuat naik banner nukilan anda ke dalam Gallery FutureTeacher ya~~~admin.
Mari mengundi beramai-ramai untuk PALESTIN di http://www.israel-vs-palestine.com/IE/EN/vote
Linksite Open. Now you can access our other friendsites.
Praktikum 3 Hampir Tamat!!!
Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Latest topics
» Introduce please
Fri Apr 16, 2010 8:17 pm by encik_donut

» sambutan Aidilfitri
Tue Sep 15, 2009 2:47 pm by encik_donut

» what is the best thing ever happened in your life and vice versa..?
Thu Sep 03, 2009 6:54 am by encik_donut

» WABAK H1N1 SEMAKIN MENULAR DI MALAYSIA DAN DI NEGARA LUAR.....
Sat Aug 08, 2009 9:30 pm by sayaGEMOK

» CIRI-CIRI JPP YANG KITA MAHU DAN TIDAK MAHU
Wed Jul 22, 2009 4:05 pm by encik_donut

» Komputer oh komputer
Fri Jun 19, 2009 11:16 pm by sayaGEMOK

» Motivasi Diri
Fri Jun 19, 2009 4:48 pm by encik_donut

» <3 @ </3
Thu Jun 18, 2009 3:02 am by sayaGEMOK

» Kata-kata Pujangga/Quotes
Thu Jun 18, 2009 1:05 am by sayaGEMOK

LinkSites
 IPDA
 EMOE
 Utusan Online
 Mathematics Blog
 Laksanamanira
 izuanrahman
Waktu Malaysia
Waktu Solat
Sembahyanglah kamu sebelum kamu disembahyangkan.

Share | 
 

 Just kidding!!

Go down 
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
SuperNova
Admin
Admin
avatar

Male Number of posts : 199
Age : 32
Location : Jitra (KL)
Course : PISMP-IPGM Mathematics Gen 1
Registration date : 2009-02-07

PostSubject: Just kidding!!   Wed Feb 11, 2009 10:17 pm

Tempat berlawak jenaka yg anda ada. Tidak semestinya berkaitan dengan hidup dan mati. Tolong pecahkan perut kami dgn lawak anda.

:lol!:Admin

_________________
By learning you will teach;
by teaching you will understand.
Latin Proverb
Back to top Go down
View user profile http://futureteacher.forumotion.com
Hanep
Moderator
Moderator
avatar

Male Number of posts : 56
Age : 31
Location : Jitra
Registration date : 2009-02-10

PostSubject: Re: Just kidding!!   Wed Feb 11, 2009 10:27 pm

biskut_beruang says:

Tempat berlawak jenaka yg anda ada. Tidak semestinya berkaitan dengan hidup dan mati. Tolong pecahkan perut kami dgn lawak anda.

:lol!:Admin

Hahahahah
Xsemestinya lawak ja..
LOL..
Apa2 ja cita yg kengkawan nk share,
Kira off dari T&L..
Kita share kt sni..
Razz
Back to top Go down
View user profile
encik_donut
Admin
Admin
avatar

Male Number of posts : 421
Age : 31
Location : jitra (tp org jOhor eaa!)
Course : PISMP IPGM Mathematics Gen 1
Registration date : 2009-02-07

PostSubject: nk dengar satu cerita takK??   Fri Feb 13, 2009 3:42 pm

heheh.. ni ada satu cerita..

Pada suatu pagi ketika bangun dari tidur, seorang isteri berkata pada suaminya, “Tadi malam Ayang bermimpi Abang menghadiahkan Ayang set barang kemas berlian di hari Valentine ini. Apa pendapat Abang mengenai mimpi Ayang?”.

“Ayang pasti akan mengetahuinya malam ini jugak!! jgn kwatir!” jawab suaminya sambil membisik manja. Malam itu si suami memberikan kepada isterinya sebuah bungkusan hadiah.

Dengan hati berdebar-debar penuh rasa excited si isteri tersebut pun membuka bungkusan hadiah itu perlahan lahan dan isi bungkusan hadiah tersebut adalah sebuah buku yang berjudul: “Jenis-jenis Mimpi dan Maksudnya“...

moral: VALENTINE BUKAN BUDAYA KITA.. huhuhu lol!
Back to top Go down
View user profile http://my.muxlim.com/dashboard/
encik_donut
Admin
Admin
avatar

Male Number of posts : 421
Age : 31
Location : jitra (tp org jOhor eaa!)
Course : PISMP IPGM Mathematics Gen 1
Registration date : 2009-02-07

PostSubject: ok3.. satu lagi cerita ceriti..   Fri Feb 13, 2009 3:47 pm

ni plak cerita dua org kwn baik laa yg tgah dok borak3 kan..
diorg pun tgl berjiran jek..

Mat: "Din, aku dengar semalam kau bertengkar dengan isteri kau?"

Din: "Ya betul..."

Mat: "Mesti hebat kan? Jadi akhirnya macam mana?"

Din: "Akhirnya dia berlutut di depan aku..."

Mat: "Wuahhhh hebat sekali kau... kau memang jantan sejati, kemudian apa kata isteri kau?"

Din: "Isteri aku berteriak dengan kerasnya, "Hei kalau kau anak jantan, keluarlah dari bawah katil tu dan hadapi aku!!"

Mat: "@#$!%^&%"


lol!
Back to top Go down
View user profile http://my.muxlim.com/dashboard/
SuperNova
Admin
Admin
avatar

Male Number of posts : 199
Age : 32
Location : Jitra (KL)
Course : PISMP-IPGM Mathematics Gen 1
Registration date : 2009-02-07

PostSubject: Re: Just kidding!!   Fri Feb 13, 2009 11:40 pm

alphonse_soulja wrote:
ni plak cerita dua org kwn baik laa yg tgah dok borak3 kan..
diorg pun tgl berjiran jek..

Mat: "Din, aku dengar semalam kau bertengkar dengan isteri kau?"

Din: "Ya betul..."

Mat: "Mesti hebat kan? Jadi akhirnya macam mana?"

Din: "Akhirnya dia berlutut di depan aku..."

Mat: "Wuahhhh hebat sekali kau... kau memang jantan sejati, kemudian apa kata isteri kau?"

Din: "Isteri aku berteriak dengan kerasnya, "Hei kalau kau anak jantan, keluarlah dari bawah katil tu dan hadapi aku!!"

Mat: "@#$!%^&%"


lol!

hahaha menarik citer ni.sampai masuk bawah katil takutkan bini...xD Anda bila lagi? xD

_________________
By learning you will teach;
by teaching you will understand.
Latin Proverb
Back to top Go down
View user profile http://futureteacher.forumotion.com
SuperNova
Admin
Admin
avatar

Male Number of posts : 199
Age : 32
Location : Jitra (KL)
Course : PISMP-IPGM Mathematics Gen 1
Registration date : 2009-02-07

PostSubject: Re: Just kidding!!   Fri Feb 13, 2009 11:43 pm

alphonse_soulja wrote:
heheh.. ni ada satu cerita..

Pada suatu pagi ketika bangun dari tidur, seorang isteri berkata pada suaminya, “Tadi malam Ayang bermimpi Abang menghadiahkan Ayang set barang kemas berlian di hari Valentine ini. Apa pendapat Abang mengenai mimpi Ayang?”.

“Ayang pasti akan mengetahuinya malam ini jugak!! jgn kwatir!” jawab suaminya sambil membisik manja. Malam itu si suami memberikan kepada isterinya sebuah bungkusan hadiah.

Dengan hati berdebar-debar penuh rasa excited si isteri tersebut pun membuka bungkusan hadiah itu perlahan lahan dan isi bungkusan hadiah tersebut adalah sebuah buku yang berjudul: “Jenis-jenis Mimpi dan Maksudnya“...

moral: VALENTINE BUKAN BUDAYA KITA.. huhuhu lol!

Walaupun bukan budaya kita, tapi masih ada yg menyambutnya. Dalam sedar atau tidak kita terlibat sama.Budaya kuning ni da menular ke dalam sanubari diri remaja kita. Mujur masalah ini dapat di atasi dgn SINGLE IS SIMPLE. xD

_________________
By learning you will teach;
by teaching you will understand.
Latin Proverb
Back to top Go down
View user profile http://futureteacher.forumotion.com
SuperNova
Admin
Admin
avatar

Male Number of posts : 199
Age : 32
Location : Jitra (KL)
Course : PISMP-IPGM Mathematics Gen 1
Registration date : 2009-02-07

PostSubject: Jenis-Jenis Kentut   Sun Feb 15, 2009 5:57 pm

* Orang TIDAK JUJUR Orang yang kalau kentut lalu menyalahkan orang lain.

* Orang BANGANG Orang yang menahan kentutnya sampai berjam-jam.

* Orang BERWAWASAN LUAS Orang yang tahu bila harus kentut.

* Orang SENGSARA Orang yang ingin kentut tapi tidak boleh kentut.

* Orang MISTERIUS Orang yang kalau kentut, orang lain tidak ada yang tahu.

* Orang GUGUP Orang yang tiba-tiba menahan kentutnya bila tiba masa nak kentut.

* Orang yang PERCAYA DIRI SENDIRI Orang yang selalu mengira kalau kentutnya bau harum.

* Orang SADIS Orang yang kalau kentut di ranjang terus dikibaskan baunya ke ranjang orang lain.

* Orang PEMALU Orang yang kalau kentut tidak bunyi tapi lalu merasa malu sendiri.

* Orang yang STRATEGIK Orang yang menyembunyikan kentutnya dengan tertawa terbahak-bahak biar orang lain tidak dengar.

* Orang BODOH Orang yang kalau habis kentut menghirup nafas untuk mengganti kentutnya yang keluar.

* Orang PELIK Orang yang kalau kentut di keluarkan sikit- sikit, sampai bunyi "tit-tit-tit".

* Orang SOMBONG Orang yang sering mencium kentutnya sendiri.

* Orang RAMAH Orang yang senang mencium kentut orang lain.

* Orang yang tidak senang BERGAUL Orang yang kalau kentut, sembunyi.

* Orang AKUATIK Orang kalau kentut di dalam air sampai bunyi blekuthuk-blekuthuk".

* Orang ATLETIK Orang kalau kentut sambil mengeluarkan tenaga dalam.

* Orang JUJUR Orang yang mengaku kalau habis kentut.

* Orang PINTAR Orang yang boleh menandai bau kentut orang lain.

* Orang MALANG Orang yang nak kentut tapi terkeluar taik....

_________________
By learning you will teach;
by teaching you will understand.
Latin Proverb
Back to top Go down
View user profile http://futureteacher.forumotion.com
encik_donut
Admin
Admin
avatar

Male Number of posts : 421
Age : 31
Location : jitra (tp org jOhor eaa!)
Course : PISMP IPGM Mathematics Gen 1
Registration date : 2009-02-07

PostSubject: ehem3!! uhuk2!!   Mon Feb 16, 2009 3:54 pm

uhh.. mr.biskut_beruang!!
bau ape niii...!!
Back to top Go down
View user profile http://my.muxlim.com/dashboard/
SuperNova
Admin
Admin
avatar

Male Number of posts : 199
Age : 32
Location : Jitra (KL)
Course : PISMP-IPGM Mathematics Gen 1
Registration date : 2009-02-07

PostSubject: Re: Just kidding!!   Mon Feb 16, 2009 9:09 pm

ish ada orang kentut ke kat forum ni? ish ish ish. kat forum pun nk kentut.
lol! lol!

_________________
By learning you will teach;
by teaching you will understand.
Latin Proverb
Back to top Go down
View user profile http://futureteacher.forumotion.com
encik_donut
Admin
Admin
avatar

Male Number of posts : 421
Age : 31
Location : jitra (tp org jOhor eaa!)
Course : PISMP IPGM Mathematics Gen 1
Registration date : 2009-02-07

PostSubject: ni ada satu ceritaaa~   Mon Feb 23, 2009 12:17 am

maimunah namanya..
satu hari mak dia kejut dia bangun tdo..
punya laa liat x mau bangun
bangun2,,x pegi skolah ke hari ni..bangun laaa maimunah oii

maimunah pon ckp "munah xnk g skola.. budak3 slalu main ejek munah..
cikgu3 smua x suka munah.. keje pon banyak saaaaaangat..."

mak dia pon ckp.. "ko xnk g skola ke munah..tapi ko kan pengetua.."
Back to top Go down
View user profile http://my.muxlim.com/dashboard/
SuperNova
Admin
Admin
avatar

Male Number of posts : 199
Age : 32
Location : Jitra (KL)
Course : PISMP-IPGM Mathematics Gen 1
Registration date : 2009-02-07

PostSubject: Re: Just kidding!!   Mon Feb 23, 2009 12:34 am

ish kalo pengetua pun x pergi sekolah.. Rolling Eyes

_________________
By learning you will teach;
by teaching you will understand.
Latin Proverb
Back to top Go down
View user profile http://futureteacher.forumotion.com
Bee StiNg..
Trainee
Trainee
avatar

Female Number of posts : 5
Age : 29
Location : aNyWhere..
Course : B. Ed TESL
Registration date : 2009-02-23

PostSubject: jawaB... jaWAb... jaWab laaa...   Tue Mar 03, 2009 10:36 am

1. The maker doesn't want it; the buyer doesn't use it; and the user doesn't see it. What is it?

2. Which is correct to say, "The yolk of the egg are white" or "The yolk of the egg is white"?


hehehe... mai la try jawab geek
Back to top Go down
View user profile
encik_donut
Admin
Admin
avatar

Male Number of posts : 421
Age : 31
Location : jitra (tp org jOhor eaa!)
Course : PISMP IPGM Mathematics Gen 1
Registration date : 2009-02-07

PostSubject: Re: Just kidding!!   Thu Mar 05, 2009 6:50 pm

emmm~
merujuk kpd soalan bee sting please dont sting..

1.emm..emm..pe eaa,,,batu nisan!!!
2. the yolk of the egg is white kooootttt~

heheh..

:Simson:
Back to top Go down
View user profile http://my.muxlim.com/dashboard/
SuperNova
Admin
Admin
avatar

Male Number of posts : 199
Age : 32
Location : Jitra (KL)
Course : PISMP-IPGM Mathematics Gen 1
Registration date : 2009-02-07

PostSubject: Re: Just kidding!!   Wed Mar 11, 2009 1:56 am

erm let me try to answer it..

1. useless o.o?
2. is the yolk of the egg white?

_________________
By learning you will teach;
by teaching you will understand.
Latin Proverb
Back to top Go down
View user profile http://futureteacher.forumotion.com
encik_donut
Admin
Admin
avatar

Male Number of posts : 421
Age : 31
Location : jitra (tp org jOhor eaa!)
Course : PISMP IPGM Mathematics Gen 1
Registration date : 2009-02-07

PostSubject: Re: Just kidding!!   Sat Mar 21, 2009 11:22 am

haaaaah...
yolk white?
Back to top Go down
View user profile http://my.muxlim.com/dashboard/
shah
Trainee
Trainee
avatar

Male Number of posts : 4
Age : 31
Location : Jitra, Malaysia
Course : PISMP IPGM ( Maths)
Registration date : 2009-02-20

PostSubject: Re: Just kidding!!   Mon Mar 23, 2009 11:14 am

Interesting.... Razz Kelakarnya
Back to top Go down
View user profile
SuperNova
Admin
Admin
avatar

Male Number of posts : 199
Age : 32
Location : Jitra (KL)
Course : PISMP-IPGM Mathematics Gen 1
Registration date : 2009-02-07

PostSubject: Re: Just kidding!!   Mon Mar 23, 2009 1:29 pm

shah wrote:
Interesting.... Razz Kelakarnya

O.O apa yang kelakar? =.='

_________________
By learning you will teach;
by teaching you will understand.
Latin Proverb
Back to top Go down
View user profile http://futureteacher.forumotion.com
Bee StiNg..
Trainee
Trainee
avatar

Female Number of posts : 5
Age : 29
Location : aNyWhere..
Course : B. Ed TESL
Registration date : 2009-02-23

PostSubject: Re: Just kidding!!   Fri May 15, 2009 1:13 am

Muaaaa...Hah..Hah..Hah...
Besh Er DaPat Wat Org Penin Pale....

waNa knoW d Real AnsWer???

hehehe... batU NisaN?? aaaaaLMost CorrEct tapi lum lagi...

YolK whiTe?? nAhi!!! hwah3 Razz
Back to top Go down
View user profile
Bee StiNg..
Trainee
Trainee
avatar

Female Number of posts : 5
Age : 29
Location : aNyWhere..
Course : B. Ed TESL
Registration date : 2009-02-23

PostSubject: Re: Just kidding!!   Fri May 15, 2009 1:47 am

geek ngwah...ngwah...ngwah....
xde orang dpt jaWab kew????
mai...mai..mai... meh bee yAng CoMey nie Nk kasI jWpn dier...
d aNswer 4 me riddles are...

1. coFFin maa... hehehe
2. neither!!! The yolk of the egg are white bukan... the yolk of the egg is white puwn bukan...
sebaaaaB...
name puwn kuning telur... sooooo
The yolk of the egg is yellow LAA... KEH...KEH...KEH...

JANgan MaRah naa..... lol!
Back to top Go down
View user profile
encik_donut
Admin
Admin
avatar

Male Number of posts : 421
Age : 31
Location : jitra (tp org jOhor eaa!)
Course : PISMP IPGM Mathematics Gen 1
Registration date : 2009-02-07

PostSubject: Re: Just kidding!!   Fri May 15, 2009 11:59 am

eleh yg number dua tu kitorg daa dpt jwb la tp sj jee xmau jwb..

yg first tu betol laa gk kan... tongue tongue tongue
Back to top Go down
View user profile http://my.muxlim.com/dashboard/
SuperNova
Admin
Admin
avatar

Male Number of posts : 199
Age : 32
Location : Jitra (KL)
Course : PISMP-IPGM Mathematics Gen 1
Registration date : 2009-02-07

PostSubject: Re: Just kidding!!   Sat May 16, 2009 3:03 pm

ntahnye da bole jawab.kan kan donut kan

_________________
By learning you will teach;
by teaching you will understand.
Latin Proverb
Back to top Go down
View user profile http://futureteacher.forumotion.com
nurul muslimah
Master
Master
avatar

Female Number of posts : 42
Age : 28
Location : kedah
Course : B. Ed. TESL
Registration date : 2009-06-02

PostSubject: Re: Just kidding!!   Thu Jun 04, 2009 1:20 am

cerita ceriti

Cerita 1

Asari melihat rakannya, Ajoi.. sedang membuat kopi...kemudian
memasukkan sebutir ubat panadol ke dalamnya. Dengan kehairanan Asari
bertanya kepada Ajoi...
Asari: "Kenapa kau masukkan panadol dalam kopi tu?"
Ajoi: "Kopi ni panas.. bagi panadol.. kurang sikit panas dia.."

Cerita 2

Seorang pemburu bertembung dengan seekor singa. Terrperanjat, dia
tak sempat mengangkat senapangnya.Tiada pilihan, pemburu itu
bertadah tangan dan berdoa.Ketika pemburu itu menjeling ke arah
singa, dia ternampak bahawa singa itu juga sedang berdoa.
Pemburu: "Ah leganya........singa baik rupanya. Selamatlah aku.."
Singa: "Ya.......singa yang baik selalu baca doa sebelum makan."

Cerita 3

Seorang pegawai polis masuk ke bilik mayat sebuah hospital untuk menyiasat
punca kematian tiga lelaki sekaligus. Selepas memeriksa mayat-mayat itu,
dia bertanya kepada penjaga bilik berkenaan.

Polis : Mengapa ketiga-tiga mayat tersenyum?
Penjaga : Lelaki pertama sedang bersanding, apabila tiba2 diserang strok.
Lelaki kedua pula khabarnya menang loteri dan mati serangan sakit jantung
manakala yg ketiga disambar petir.
Polis : Hah! Kenapa disambar petir pun tersenyum?
Penjaga : Masa tu dia ingat orang sedang ambil gambarnya...

Cerita 4

Sebaik sahaja mengambil tempat duduk di ruang menunggu sebuah klinik,
Lias terpandang Amin sedang menangis teresak-esak. Dia segera mendekati Amin.

Lias : Kenapa menangis?
Amin : Saya datang untuk ujian darah.
Lias : Awak takut ke?
Amin : Bukan itu sebabnya. Semasa ujian darah dijalankan, mereka telah
terpotong jari saya.
(Mendengarkan penjelasan Amin, Lias menangis.)
Amin : Eh, kenapa pula awak menangis?
Lias : Saya datang untuk ujian air kencing...

Cerita 5

Seorang lelaki pergi ke klinik mata. Setelah matanya diperiksa, dia bertanya: " Doktor, lepas pakai cermin mata nanti, boleh ke saya membaca macam orang lain?"
"Dah tentu, " jawab doktor. "Oh, gembiranya. Dah lama saya buta huruf, akhirnya boleh juga saya membaca," kata lelaki itu dengan riang.

Cerita 6

Seorang posmen yang datang menghantar surat .
" Assalamualaikum "
" Walaikumsalam "
" Ni rumah encik Sameon ye?
" Ya saya"
" Poning kepala saya mencari alamat rumah encik ni "
" Buat susah aje encik nie! Apsal tak pos aje?"

Cerita 7

3 org Asli menaiki motor dan ditahan polis trafik. Namun pemandu motor tersebut
tidak berhenti. Katanya, 'Tak Muat Dah Tok, Kami dah bertiga!!!
Back to top Go down
View user profile http://nurulmuslimah.blogspot.com
spekkieyusuff
Trainee
Trainee


Female Number of posts : 4
Age : 28
Location : taiping - jitra
Course : B. Ed TESL Cohort 2
Registration date : 2009-06-02

PostSubject: Re: Just kidding!!   Thu Jun 04, 2009 1:25 pm

syudde..crita 1 n crita 7 tu mmg lawak..
lol! lol! lol!
Back to top Go down
View user profile
nurul muslimah
Master
Master
avatar

Female Number of posts : 42
Age : 28
Location : kedah
Course : B. Ed. TESL
Registration date : 2009-06-02

PostSubject: Re: Just kidding!!   Thu Jun 04, 2009 3:03 pm

spekkieyusuff wrote:
syudde..crita 1 n crita 7 tu mmg lawak..
lol! lol! lol!

aku rasa cerita no 4 lwk gak..sekali dia potong daa......kah3~ Laughing
Back to top Go down
View user profile http://nurulmuslimah.blogspot.com
encik_donut
Admin
Admin
avatar

Male Number of posts : 421
Age : 31
Location : jitra (tp org jOhor eaa!)
Course : PISMP IPGM Mathematics Gen 1
Registration date : 2009-02-07

PostSubject: Re: Just kidding!!   Thu Jun 04, 2009 4:48 pm

mmg lawaks laa smuanye..
pandai gak kalian berjenaka ekk.. hee..
snyum jgn sengih kay!!!

tq utk cerita ceriti tu cik nurul muslimah..
kalo ade lg,,jgn malu nak kongsi..
xlawak pun kami gelak... Cool Cool Cool Cool
Back to top Go down
View user profile http://my.muxlim.com/dashboard/
Sponsored content




PostSubject: Re: Just kidding!!   

Back to top Go down
 
Just kidding!!
Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» NO KIDding!! EXPERT: Sandy Hook shooting was FRAUD!!!!

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
FutureTeacher :: Random/Ape-ape Aja :: Hiburan-
Jump to: